17 lipca 2011

Słoneczna wymiana - pióra w dłoń :)

Długopisy też się liczą, a więc - wszystko co nadaje się do pisania w dłoń i czas adresować koperty :)

Do mojej pierwszej wymiany zgłosiło się 7 osób, a formularze przesłalo 6 :)
Frekwencja nie duża, ale przy przyjętej formie podziału książek to zdecydowane ułatwienie. I tak miałam problem i główkowałam długo, co komu dać - bo prawie wszyscy chcieli kryminałów :D

Można więc dodać do wymiany podtytuł: "kryminał na wakacje"

Przedstawiam listę obecności "kryminalnej wymiany wakacyjnej":
1. miqaisonfire
2. Natula
3. smerfetka
4. LadyBoleyn
5. Kahlan84
6. Madame
7. i ja :)

Na początku chciałam być tylko organizatorem i niczym więcej, ale przy deficycie książek kryminalnych musiałam się dołączyć :D

Jestem bardzo zadowolona z tej wymiany - na razie - bo nie wiem jak będzie z przesyłaniem, ale generalnie bałam się, że książki które zaproponujecie będą niepasujące do wymagań czy coś - a tu widzę same świetne nowe tytuły, z których połowę najchętniej sama bym upolowała - ale spokojnie: nie podesłałam wszystkim swojego adresu :D

Adresy porozsyłane - jeżeli nie dojdą do Was w ciągu najbliższej godziny to piszcie koniecznie, z jednym mejlem miałam problem.

Przypominam termin: do 29 lipca książki muszą być już w drodze.

Trzymam kciuki za Wasze wrażenia :)
Pozdrawiam!

PS. Notka o zakładkach i innych cudach przeniesiona na jutro :D

2 komentarze:

  1. Maila otrzymałam :)
    Jeszcze tylko muszę zrobić zakładkę. Nie wiem jak będzie z pocztówką, bo nie widziałam u nas na poczcie żadnej... zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ja również otrzymałam maila. Nie wiem tylko czy własnoręcznie zrobię zakładkę (bo zdolności u mnie żadne) - ale obiecuję, że jakąś piękną dołączę do przesyłki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i poświęcony mi czas :)