8 lutego 2015

# Warto zajrzeć [3]

Cześć!
Powiedzcie mi, że też chomikujecie linki :) Prooooszę. 
Nie dość, że chomikuję książki, zamierzam płyty (na razie mam jakieś 10...), to jeszcze często zachowuję na komputerze przeróżniste teksty, obrazki, zdjęcia. Jestem zbieraczem. Przyznaję się. Ale czasami sprzątam i wyrzucam, aż za dużo.

Ale wróćmy do meritum, choć chciałabym Was zbombardować cudownymi obrazkami z internetu (wiem, że też je znacie, więc nie ma co powtarzać się za bardzo). No dobra, jeszcze jeden :D


Teksty, które mnie zauroczyły, które chcę zachować w pamięci, które coś mi dały:
  • lifestyle na wesoło (uwielbiam!), bardzo w moim stylu, czyli: DLACZEGO NIE MASZ SZANS NA FILMOWĄ MIŁOŚĆ,
  • dalej w pozytywnym nastroju, posłuchaj o tym, SKĄD SIĘ BIORĄ DZIECI - czyli edukacja seksualna w innym wydaniu (przy okazji polecam zakręcenie się na stronie TED - jeżeli lubicie ciekawostki wszelakie to tam znajdziecie ich multum w łatwo przyswajalnej formie),
  • nie lubię prawd objawionych i Paulo Coelho a jednak te wpisy sobie cenię: 25 PRAWD, O KTÓRYCH ZAWSZE WARTO PAMIĘTAĆ, część I i część II,
  • o tym, że trochę (bardzo) narzekam pewnie już wiecie - ale przychodzą takie momenty, w których naprawdę przestaję, bo mi najzwyczajniej w świecie głupio, i zbieram się w sobie, i doceniam wszystko co mam - wpis TO TWOJA WINA daje w tej kwestii mocno do myślenia.
  • CYTAT, z którym nie chcemy się zgodzić, ale chyba musimy (a przynajmniej tak jest w moim przypadku) - zapraszam na bloga Dalii, która zbiera takie perełki :)
  • nie wstydź się, że nie znasz klasyków - powody znajdziesz TU (coś dla mnie, zdecydowanie)
  • jak walczyć z prokrastynacją? O TAK! nie wiem czy te rady naprawdę pomogą ale sam podział jest świetny, i wiem, że jestem czyściochem ;)
  • SPOSOBY NA OSZCZĘDZANIE - tak, jestem w tym beznadziejna.
A tutaj duuużo dobrej muzyki: HOTTEST 100 2014 (większości możecie nie znać - tak jak i ja - ale to dobrze :))


I tym miłym akcentem zakończę, życząc Wam miłego dnia :)
Do napisania!

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i poświęcony mi czas :)