3 lipca 2011

Słoneczna wymiana!

Zapowiadałam i jest. W końcu...

Napiszę najpierw, dlaczego moja - setna z kolei wymiana w sieci - mogłaby Was zainteresować:
1. Wymiany są zazwyczaj interesujące :)
2. Atutem, największym, tej wymiany jest to, że dzięki niej pozbywacie się tytułów, które Wam zalegają na półkach. Nie musicie się martwić, czy książka spodoba się odbiorcy - to zmartwienie będzie na moich barkach :)

3. Są dwa rodzaje wymiany do wyboru.... ale wygrał ten:
b) do dnia 16 lipca dostaję wasze tytuły na zbyciu i dobieram je każdemu wg preferencji, jakie określi w formularzu. Wybór należy wtedy do mnie, co oznacza, że ktoś może dostać niechcianą książkę lub może mieć ją podwójnie itd. I wtedy, w przeciągu kilku dni porozsyłam adresy. Nie trzeba się stawiać o danej godzinie.
Ten rodzaj pozostaje, ponieważ tak wychodzi z głosowania i ten pierwszy odstrasza ludzi :)

Terminy:
Ostateczny termin wysyłki to 29 lipiec. Z racji tego, iż książki możecie mieć przygotowane już od dziś, myślę, że ten okres (od 16 do 29 lipca) jest wystarczający. Prosiłabym, aby starać się o jak najszybszą wysyłkę listem poleconym. Tzn. jeżeli jest już 28 lipiec to wskazany byłby priorytet, tak żeby wszyscy mieli książki mniej więcej w tym samym czasie i wciąż na wakacjach :)

Zgłoszenia:
Proszę o komentarz pod tym postem, z samym wpisem "zgłaszam się" i ewentualnie jakąś sugestią co do wymiany. Jestem otwarta na wszelkie propozycje bo organizuję coś takiego po raz pierwszy. Np. gdyby ktoś chciał wysłać dwie książki, termin zgłaszania był za krótki, banner brzydki itd. :D
A po komentarzu przejście do podstrony "SŁONECZNE WYMIANA" i poznanie szczegółów. Tam też jest napisane, jak ma wyglądać mejl zgłoszeniowy i banner do pobrania.

Pytania:
Oczywiście mejl: marta_kusz@wp.pl, na gadu bywam rzadko, więc nawet nie podaję.

Dodatkowo:
Jeżeli ktoś posiada jakiekolwiek konto na portalu książkowym, gdzie ma listy książek, których poszukuje, proszę o linki w mejlach zgłoszeniowych. Ułatwi mi to zadanie w razie wymiany rodzaju B., która ma na razie największy popyt :)

Na razie to chyba tyle, najprawdopodobniej o czymś zapomniałam - więc nie bójcie się ochrzaniać mnie przez komentarze, przyjmę to wszystko z godnością :D

Dobranoc!

8 komentarzy:

  1. Ja się już zgłaszam :) To oczywiste. Obrazek już podlinkowany w prawym bocznym menu :)
    Zaraz wyślę do Ciebie maila z jakimiś moimi informacjami... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...jeszcze się wstrzymam, po pierwsze własnorecznie zrobiona zakładka w moim przypadku nie wchodzi w rachubę, nawet gdyby się waliło i paliło nie podołam temu zadaniu, po drugie wersja (a) w ogóle mi nie pasuje, mój niekontrolowany żywot nie pozwala na warowanie przy komputerze. Cała reszta mi gra, więc temat muszę przemyśleć, banerek oczywiście wrzuce na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natula: skoro naprawdę nie czujesz się na siłach, możesz wrzucić jakąś gotową zakładkę - ja nie gryzę :D a wersja A nie jest wcale popularna, więc raczej będzie zwykła wymiana :)

    Dziękuję za wklejanie bannerów dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:) Maila już wysyłam, banerek umieszczam u siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, banner wkleiłam, mejla właśnie piszę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, banerek wklejony. Zapraszam na candy do siebie i pozdrawiam. Mail zaraz pójdzie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i poświęcony mi czas :)